Simmar runt i tillbakablickar från gårdagen♥

Egentligen borde detta inlägg skrivas på min bokblogg men jag väljer att skriva det här först och främst, då det här tillhör min vardag och är ett minne jag vill kunna blicka tillbaka på i min lilla cyberdagbok ;)♥

Igår var en väldigt speciell och annorlunda dag.
Jag vaknade åtta på morgonen efter en natt med alldeles för lite sömn. När jag vaknade visste jag inte alls vilken underbar dag jag hade framför mig- jag hoppades bara innerligt på att dagen skulle bli lyckad. Klockan tre kom min bästaste vän över till mig och vi fixade i ordning oss och när det blev dags tog vi bussen ner till stationen och därifrån tog vi tåget till Lund.
Denna punkten är den underbaraste av de alla: Jag tog tåget till ett ställe jag aldrig varit på tidigare: Lund. På stationen i Lund blev vi uppmötta av två underbara tjejer som heter Ebba och Julia, som jag och min vän bara snackat med på nätet :D Senare gick vi till Lunds kanske underbaraste restaurang och åt kanske Lunds godaste italienska mat med Skånes kanske mest underbaraste bokmänniskor♥ U n d e r b a r t ♥ 
Satt på restaurangen i 2h innan jag, Julia och min bästaste vän var tvugna att gå, så vi tog tåget hem igen och efter min underbara dag i Lund bar det av till en släktträff på kvällen. 

Känns som jag simmar i tillbakaminnen som nu är minnen från igår☺♥ 
Vill till Lund igen och träffa alla underbara människor som jag bara "träffat" i cyberrymden innan, och igår träffade jag de på riktigt! :D
Hoppas ni också hade en bra andra augusti :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback