I love these days♥

Var idag och besökte Campeon med finaste Ebba♥ 
Måste säga att det var den bästa dagen på väldigt länge. Att för det första få skjuts till skolan av mami.. Omnom. 
Och sedan att komma till en skola- helt främmande- och bli omhändertagen med glädje, det ni, det är något riktigt sällsynt! Jag kände redan från början att "det här är rätt skola", och under dagen i skolan blev jag mer och mer övertygad. När det blev dags för föreläsning kände jag att det kanske nu skulle bli som på våra tråkiga lektioner på min nuvarande skola- men så fel man kan ha. Lektionen blev riktigt bra trots att läraren hade influensa(..) och hade svårt att prata ibland. Han tog upp så himla bra exempel så man lättare kunde hänga med.
Något annat som jag vill lyfta fram med skolan är att deras fina rektor inte överröste skolan med beröm(kan inte ens komma på att hon skröt något om skolan), utan hon sade precis som det var och rekommenderade oss t.o.m att skugga en elev på andra skolor(deras konkurenter liksom!), för att få en klarare bild av vad vi vill. Och det tyckte jag var suuperbra. Så borde alla rektorer vara! 

Att äta på Ebbas fik i stan varenda vecka.. wow, tror jag kommit till himmelriket..!♥ 
Skolan har 22 restauranger att välja mellan, såå nice! 

Det roligaste idag var när en tjej med glädje pratade på om "Mats och Saras romans med ett barn i förhållandet" och jag var nära att sätta luften i halsen haha. Undrar om tjejens ens läste författarnas böcker, då hon inte ens visste hur slutet var(påstod sig t.o.m ha läst Cirkeln?!) 

Två bilder finaste Ebba tog idag♥

Kommentarer
Ina Ögren säger:

Åh vad roligt att du hittat något som verkar passa dig! Glad för din skull! :) <3

2013-12-05 | 16:59:16
Bloggadress: http://inaogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback