Mini-julafton


Mini-julafton 2013 är nu över. 
Har haft en riktigt rolig helg med två av mina närmaste och bästa vänner, och vi har så himla kul tillsammans så vår julafton ihop blev väldigt lyckad!♥ 
Igår runt två tog vi bussen ut till stugis och handlade massa snacks och dricka på en mack innan vi gav oss iväg. Började själva julaftonen med att kolla på Insidious (andra gången för mig), som var riktigt bra!
Sedan fortsatte vår kväll med filmen Bad santa och massa snacks, skratt och julmusik i mängder, åh så myys♥ 
Runt halv nio kom mami och papi med mat från McDonald´s, och det var väldigt gott för har inte ätit det på jättelänge, och kycklingbitarna var sådär härligt frasiga, mm♥ 
Vaknade vid nio, såg på Insidios 2 då (som var ännu bättre än den första!), och chillade hela morgonen. 
Sitter nu med musikhjälpen och njuter av ledigheten. Osminkad, utan linserna och myskläder, this is life♥ 
Hoppas ni haft en lika fin helg som jag haft, xo♥

Kommentarer
Lisa säger:

Sv; Ja min kamera är ingen systemkamera. Tack så mycket! :)♥

2013-12-15 | 17:04:06
Bloggadress: http://lisagrens.blogg.se
a g n e s säger:

sv; jag älskar maten, paketen, tomten (haha) allt!! hur mycket längtar du? :D ♥

2013-12-15 | 18:11:48
Bloggadress: http://agneshagelberg.blogg.se
Johanna säger:

Låter verkligen jättemysigt :D
Själv spenderade jag helgen i soffan, kollandes på film och mysande med kille ;) <3

2013-12-16 | 15:06:59
Bloggadress: http://justkindofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback