Mitt 2013


Favorit från 2013 

Gjorde du något som du aldrig gjort förut? 
Testade väl på en del nya maträtter, träffade internetkompisar för första gången och åkte på semester tillsammans med min kompis familj. Finns säkert ännu fler saker, men de kommer jag inte på just nu.

Hur har ditt 2013 varit? 
Rörigt, konstigt och annorlunda. 

Vilket datum kommer du aldrig glömma? 
Kommer inte på något konkret men min födelsedag var ju jättefin♥ 

Vad är din största framgång 2013? 
Att jag blivit mer öppen och framåt. 
Vad spenderade du mest pengar på? 
FOODIE! Haha nä men jag tror det kaan vara mat ;) 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Jadå massor med saker. Något jag är extra stolt och glad över nu i slutet är i alla fall mina betyg, och att min underbara svenska lärare håller tummarna för mig och hejar på mig, det gör mig väldigt glad! Men det är bara en av många saker♥ 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? 
Hm alltså Wake me up med Avicii lätt, och säkert många fler som jag inte kommer på just nu haha. 

Vem har du umgåts mest med? 
My Family♥ 

Vart reste du under 2013? 
Till underbara Rhodos med finaste Ebba och våra familjer♥ 
Är det något du saknar 2013 som du vill ha 2014? 
Typ mer ös. Haft riktigt roligt och gjort massor med saker hela året, men hade nog velat ha större händelser och vill att min klass ska få mer gemenskap nu innan vi ska splittras, ett sista ryck liksom. 

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Var i skolan på dagen, och på kvällen åkte till en restaurang med mina föräldrar och Sosso, och där åt vi fish n´ chips om jag inte minns fel ;)♥ Perfekt födelsedag! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
En hel del, men ändå nöjd med året trots allt. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Var inte rädd för att vara dig själv, ta varje tillfälle du har att skapa minnen och GE GÄRNET!♥























NU TAGGAR VI NYÅR!

Kommentarer
☆Z I N J A☆ säger:

roliga frågor:D

2013-12-30 | 22:28:47
Bloggadress: http://zinja.blogg.se/
sandija-döv-adopterad-fotografi säger:

sv. Okej ;D Jag åkte tillbaka till Örebro ;D
förresten fin bid

2013-12-30 | 22:51:12
Bloggadress: http://fames.se/kwieien
Alicias Fotobloggღ säger:

Kul att läsa dina svar! :D

2013-12-30 | 23:05:19
Bloggadress: http://aliciasfotoblogg.blogg.se
Olivia säger:

sv. åh tack så mycket!

2013-12-31 | 09:52:24
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback