Sommarlov!


Bild 1- Klänningen,bild 2- Dagens sycken, bild 3- Skorna jag skulle haft på mig men som gav mig skoskav så jag skippade dom, bild 4- Detalj på klänningen, bild 5- Ännu en detalj på klänningen, bild 6- Mina solglasögon som hängt med hela dagen, bild 7- Mitt Thomas Sabo armband som suttit runt handleden hela dagen.

Klänning- Ajlajk, Armband- Thomas Sabo, Ringar- Pandora, Solglasögon- Sicilien, skor- Fred Perry 
(Och svar nej, jag har inte alltid såna här kläder och smycken, men när man är fin ska man vara fin tycker jag!)

Lite blandade bilder från min klädsel idag, skolavslutningen! 
Äntligen äntligen är det sommarlov..! Firades med en glass på världens bästa glasställe♥
Skulle tränat idag men skippade det. Känner ändå att 16 000 steg duger för idag hehe(fastän det inte alls gör det). Hoppas ni andra också går på lov snart om ni inte redan gjort det, ha en finfin start på lovet, kramisar♥

Kommentarer
lina säger:

så fina bilder.)

2013-06-11 | 23:24:32
Bloggadress: http://linah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback