First Day at Rhodes, 6/5-13- Del 1




Kamera: Canon EOS 1100 D        
Motiv: 1. Stranden och vindsurfare, 2. Bok jag läste på semestern, 3. Solnedgång, stranden, 4. Poolen, 5. Pool + hotell, 6. Utsikt bort till Rhodos stad,

Lite blandade och oredigerade bilder från första dagen på Rhodos. Hade hemskt gärna velat redigera de, men är rädd för att jag "förstör charmen"(fick en kommentar ang. det och tänkte att jag kan göra ett inlägg utan att redigera bilderna, se vad ni anser om det..?) 

Vi anlände ju på natten till den sjätte, så det blev inte så många bilder då haha. Men då blev det desto mer bilder dagen efter ;) Första dagen på Rhodos var det soligt och efter att ha kollat väderprognoserna var det en av två dagar som det skulle vara sol den veckan, så vi passade på att pressa då ;)
På kvällen gick vi bort till Ebbas hotell(kompisen jag var där med) och kollade hur de hade det. Deras hotell var mycket maffigare, med männsikor överallt(vilket var lite jobbigt ibland). Vi gick ner på stranden och testade oss fram med våra kameror och fotade allt möjligt(allt från himlen till hotellet och semesterbilder) haha. Supergött♥
 
Första dagen på semestern var verligen jättehärlig..! Åh shiit vad jag vill tillbaka.. ♥
(För fler bilder gå in på Ebbas blogg.)

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

svar: aw tack

2013-05-18 | 13:34:41
Bloggadress: http://efji.blogg.se/
Emelie säger:

Härliga bilder!

SV: Tack så mycket!
Ja det var super gott. Ja allt är toppen med mig, av vädret blir man ju så himla glad av, gå runt i short och alla sommarkänslor!
Vad ska du hitta på idag? :)

2013-05-18 | 16:34:38
Bloggadress: http://photobyemelieee.blogg.se
Emilia säger:

Svar: det är så härligt med helg! :) just nu umgås jag med en vän och senare ska vi se på eurovisionen och ha det mysigt ^^ hur mår du idag då?

2013-05-18 | 19:54:45
Bloggadress: http://emiliaas.webblogg.se
felicia säger:

ska till Rhodos i sommar :D

2013-05-19 | 15:37:15
Bloggadress: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback