Workout

Har verkligen kommit igång med träningen nu, känns så himla härligt! Kosten är snart helt på plats också, härligt! 

Tog en powerwalk till en skog i torsdags(tog 1h), sprang sedan 9km(rekoord haha). Så konstigt att kunna ge allt(+ lite till) efter ett halvårs vilande från träningen. Skönt är det i alla fall! :) 
Idag körde jag ett pass i 1-2h med Ebba, testade på Padel, speciell och ganska trevlig sport faktiskt :) 

Idag ska jag bara ta det lugnt, försöka plugga lite, blogga lite och skapa lite ^^ 
Har massa inlägg på gång, med massa härliga idéer, så ska försöka sätta de i verk idag..! :) 
Hoppas ni haft det bra, vi hörs snart!♥

Kommentarer
Emelie Andersson säger:

sv1: haha ja de tycker jag verkligen att du ska, så kan jag följa dig tillbaka :)

sv2: jag är inte heller något jättefaan av dem, men jag gillar en del låtar men dem och tycker att det ska bli kul att se dem i verkligheten :)

2013-10-05 | 16:42:45
Bloggadress: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Sanna Johansson Bizzozero säger:

Fin blogg du har :) kolla gärna in min blogg, skriver om träning/kost/hälsa m.m. Ha en fin lördag :) fortsätt kämpa på med träningen!!

2013-10-12 | 12:23:07
Bloggadress: http://ssannabizzozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback