Alla hjärtans dag

Jag, chipsen och Farmen. 
Så ser det ut just nu iallafall. Dagen idag har varit väldigt bra. Vaknade vid åtta och kände bara yes- LEDIG. That feeling alltså.. Obeskrivlig haha♥ Vid tolv åkte jag och bror min ut med bilen i det vårfina vädret med dunkande musik med öppna fönster, mm so nice♥ Överraskade min fina bästis som tyvärr ligger sjuk denna dag men förhoppningsvis fick jag henne att må lite bättre iaf♥ (Krya på dig finis♥)
(för övrigt en skitrolig sak att göra; skicka sms:et "knack knack" och låta de se med egna ögon vad man gjort utanför dörren... ;)^^) Efter det åkte vi in om Gulan och köpte lunch. Sedan kom min kusin och hans mamma ner till Skåneland vid två, supermys♥ Dessutom är hela huset fullt med underbara blommor, så himla underbart♥ 

Imorgon åker jag till finaste Johanna, ska på konsert med henne, Sebbe och några av hennes kompisar. Ska bli kul att se vad de har att leverera ;) Full rulle hela helgen! 
Vad händer hos er i helgen?:D

Kommentarer
Emelie Andersson säger:

Åh så fin bilder :)

Sv: tack så mycket, supernöjd!
På instagram menar du? <3

2014-02-14 | 19:17:01
Bloggadress: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback