Sunday Challenge: Memory


Sunday Challenge är en utmaning där jag och Ebba varje söndag drar ett slumpmässigt tema som vi sedan ska tolka med hjälp av en bild vi själva tagit. Pågår i 6-12 månader. 

Vecka 5: 
Veckans tema är "Memory". Ett ord som betyder så mycket mer på djupet. 
Högst upp i detta inlägget under rubriken ser ni en bild som betyder otroligt mycket för mig, som togs den 21 September 2013- en dag jag sent kommer att glömma. Det var den dagen jag och Sosso åkte till Trelleborg och träffade vår cybervän (haha♥) Johanna, som idag är en del av vår lilla men starka trio♥ 

Jag var nervös när jag och Sosso satt i bilen dit. Det skulle bli vår andra träff, min, Sossos och Johannas. 
Just den helgen var speciell, för det var konsert med alla banden från byn + från Lund osv. 
På kvällen uppträdde banden, och wow- vilken upplevelse! Alla var superduktiga och hade asbra låtar, och när mörkret lagt sig uppträdde Seiber. Det var aascoolt!
Klockan var ganska sent när vi kom tillbaka till Johannas hus, men vi satt ändå uppe och snackade till sent, supermys! Vi bestämde då även att vi skulle upp tidigt och se soluppgången (!!)- något vi också gjorde! 
Bilden ovan är tagen 06.59. Tyvärr var det molnigt så det var ingen fin himmel men det var en fin upplevelse i sig; att kliva upp före tuppen och sedan gå ut i pyjamas med sina vänner och stå ute med morgonfrissa och tjocktröjor i kylan♥ Tack för en underbar helg mina fina vänner♥

(har så många fina bilder som är fyllda med minnen och det är svårt att välja en specifik men fick välja en bland många. Hade förutom denna kunnat välja en från Rhodos, min födelsedag, kräftskivan, fotodagarna i mängder, Turkiet osv osv. Listan kan bli lång..)

Trackback