Snowland


Kamera: Canon EOS 1100 D, Motiv: Snö, Period: Januari 2014 (tagna idag 26/1)
Kom nyss en ny vända med snö till Skåne. Perfekt för mig som började sakna det. 

Har verkligen saknat att blogga och det märks att man är ovan för fingrarna är ovana vid tangentbordet (fyy). 
Som vanligt kommer alla bloggidéer på söndagarna så ska verkligen försöka ta tag i detta nu, har kommit på ett sätt som kan fungera. Älskar att blogga och tycker det är kul, ska bara fatta motivationen igen ^^ 

Har haft en underbar helg! Går knappt att beskriva hur glad jag är just nu, och hur glad jag varit de senaste 24 timmarna ^^♥ Tack mina fina vänner för en underbar helg!♥ 

Kommentarer
Frida säger:

Så fina bilder!! ^^

2014-01-26 | 20:01:46
Bloggadress: http://www.fridaerikssonnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback