Födelsedagsgris

Sitter nu här med min nya dator och skön musik på höög volym och kvällssnackset bredvid♥
Har haft en otroligt fin födelsedag, hade inte kunnat få bättre♥
Ska iväg och handla glass i kiosken senare ikväll också, riktigt härligt!
Vaknade av min fina familj som sjöng för mig, och sedan ringde moster och berättade att hon och hennes mans present till mig är en resa till England (!!) som kommer innefatta en massa trevligheter! Så himla glad :') (om ni läser detta: tusen tusen tack!!)
Efter frukosten åkte vi in till stan och handlade massa fina kläder och ett par nya klackar till mig :D
När jag kom hem möttes jag av Bestie som gav mig världens finaste present(er)♥
Tusen tack alla för uppvaktningen på min födelsedag, ni har gjort min dag till en av de bästa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback