7 Days Left

Ja nu är tiden knapp. Sju dagar kvar till konfirmationen. Nervös? Nä inte aaalls ;) (EMH joo jag håller på att svimma av nervositet..!)

Har hela veckan varit och praoat i en blomsterbutik, vilket har varit förvånadsvärt roligt och spännande och väldigt intressant! Har lärt mig en hel del som jag kommer ta med mig ut i arbetslivet när det blir aktuellt.

För övrigt har jag varit så sjukt trött efter arbetet så gott som ja, vartenda dag faktiskt- anledningen till att jag inte bloggat också. Men nu testar jag på att mobilblogga för första gången och för sedan se hur det blir haha ;) Kram på er! <3 Bild från nätet.

Kommentarer
ullie säger:

Kommer nog att gå bra men nervös är man alltid :)
hoppas du får en bra start på veckan kram

2013-04-22 | 15:56:12
Bloggadress: http://weberskold.blogg.se
Kaffehörnan säger:

Vad underbar bild

2013-04-30 | 17:15:15
Bloggadress: http://www.kaffehornan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback