En outfit


↑ Gårdagens Outfit, för tillfället en favorit 

Jag är inte så mycket för att lägga ut bilder på kläder, smycken, outfit´s osv, men idag kände jag ändå att det kan vara kul att variera lite och inte bara ha naturbilder alltid ;) 
I veckan köpe jag jackan jag suktat efter ett bra tag nu, och äntligen är den min! Kenza 9
Till jackan hade jag en vit blus och svarta byxor med silverdetaljer samt ett skärp med nitar, och Converse på till det ;) Tycker jackan passar till det mesta och det är ju verkligen jättehärligt! 

Kanske är det första och sista gången jag lägger upp en outfit- jag vet inte. Vå får la se ;) 

Kommentarer
Sara Fryk säger:

Fina fotografier! :D
checka gärna min ny blogg!!!

2013-05-04 | 14:37:24
Bloggadress: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback