Utan internet är du hjälplös

Internet hemma hos värdfamiljen har legat nere i 2 dygn nu men äntligen är det igång igen! (Stort tack till vår värdmamma!) 
Har prov imorgon och är verkligen inte redo för det :/ Håll tummarna för mig! 
40 min och 50 frågar yaay...
Hur som helst, flyger hem om mindre än en vecka. SICK. 
Njuter fullt ut av tiden nu! 
Uppdaterar senare med bilder osv! ^^


Lite bilder från idag⭐️
Mackan vi åt idag var väldigt god! (Sista bilden) Ni som känner mig vet att jag hatar rödlök och grönsaker men här äter man onyttigt och massa chips konstant så tunnbrödsrullen med rödlök, tonfisk och basilika var verkligen en höjdare! 
P.S. Mami och Papi, om ni läser detta så vill jag väldigt gärna önska mig kycklingsallad när jag kommer hem! Har ätit sallad mindre än 2ggr i veckan och kyckling har jag bara ätit på KFC (Som inte ens var gott). Tack på förhand! ^^ 
P.s.s Lax funkar väldigt bra det med! Här finns bara friterad fisk.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: