Det första steget är alltid det svåraste.

- En dröm som går i uppfyllelse- 

Efter att haft problem med galoppen i nästan 3-4 år nu, lyckades jag att galoppera! (en lägre tid, som jag inte lyckats med innan) Hade friluftsdag idag då vi tillbringade dagen på en gård full med hästar. Blev tilldelad en storhäst som jag delade med en klasskompis. Jag är inte jättevan vid att rida storhäst men när jag väl gör det uppskattar jag det väldigt mycket. Jag trodde nog aldrig att det skulle gå att galoppera på en främmande storhäst men jo ibland går det om man bara vill ^^ 
Underbar känsla att lyckas + galoppera ;) Vill bara upp i sadeln igen och rida rida rida..! 
Dock har jag sjuukt ont i baken eftersom jag inte har ridit på över ett halvår pga vinteruppehållet..! 

Idag är det fredag, mumsigt värre haha! Har inga direkta planer, tar kvällen som den kommer :) 
Hoppas alla haft en fin dag, och kom ihåg: Det första steget är alltid det svåraste! 

En bild tagen av min klasskompis som tog hand om Calino tsm med mig♥

Kommentarer
Sandra SG säger:

tack så mycket! det var faktiskt lite kul att göra en videoblogg. haha! Kanske något du vill ha mera av?

resan var perfekt. kommer komma massa update på bloggen om det

2013-04-05 | 18:07:02
Bloggadress: http://sategu.blogg.se
Thea säger:

Det är verkligen underbart att galoppera!
Kör "dagens blogg" på min blogg nu så gå in och anmäl dig :)

2013-04-06 | 16:52:14
Bloggadress: http://theas.webblogg.se
Sandra SG säger:

söt polle

2013-04-07 | 15:52:29
Bloggadress: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback