My wings lift me out of the snow, above the trees, into the clouds.

Kamera: iPhone 5s, Citat: Far from you- Lisa Schroeder, s. 302
 
Hänt mycket den senaste tiden. 
Var ju på konsert i lördags, en helt underbar dag för övrigt. Länge sedan jag upplevde något sånt♥ 
Helsingborgsbanden äägde haha, stolt man blir♥ 
Sov över hos Johanna och åkte hem vid tre/fyra nästa dag. Var asmysigt att åka tåg och se solnedgången♥
Igår var jag i Änglahåla med mami. Tanken var egentligen att bara gå runt i butikerna och sedan ta en mysig fika men fick med mig hem både en ny skinnjacka (asfiin), en boklåda och ett 3D skal till mobilen. 
Idag ska jag iväg till Köpcentrat med mina fina vänner♥ 
Vad hittar ni på idag?♥

Kommentarer
angelica bengtsson säger:

Så kul med konsert!! :)

sv: Alltså jag suger på att förklara filmer, jag skulle rekommendera att du googlade heh :D Jag tycker helt klart att filmen är värd att se!! :D

2014-02-18 | 11:22:17
Bloggadress: http://angelicabengtsson.se
Molly säger:

sv: haha ja! jag hade ett bra nyår. allt bra? :)

2014-02-18 | 13:19:08
Bloggadress: http://moollye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback