Sunday Challenge: Vacation


Sunday Challenge är en utmaning där jag och Ebba varje söndag drar ett slumpmässigt tema som vi sedan ska tolka med hjälp av en bild vi själva tagit. Pågår i 6-12 månader. 

Vecka 8: 
Semester för mig är avkoppling. Man åker inte på semestern för att plugga jättemycket eller för att ha fullt upp 24/7. Nej, enligt mig är man på semester för att ta det lugnt och vila upp sig. 

Nu ska jag förklara bilden också haha. Om vi börjar med flygplanet: oftast kan jag inte inse att jag ska åka iväg förrän jag sitter på flygplanet, för det är då det liksom går in i en att man ska på semester. Dessutom är det ett stort plus att åka på semester för man får åka flygplan vilket jag tycker är roligt! 
På bilden ser vi- förutom flygplanet- palmer, parasoll, vatten, hotell i bakgrunden samt havet och en underbar solnedgång. Det är några av de sakerna jag älskar med semestern. Åh vill bara resa till värmen nu♥

Kommentarer
Ina Ögren säger:

Ball bild som vanligt ;)

Sv: Åh, du är så go du! Säger detsamma till dig, du är GRYM på att se livet på den ljusa sidan :D

2014-02-24 | 21:00:49
Bloggadress: http://inaogren.blogg.se
Emelie Andersson säger:

HEJ VAD LÄNGE SEDAN DET VA! :)
hur är allt med dig, vad har du för dig? :) <3

2014-02-27 | 18:22:25
Bloggadress: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback