Sunday Challenge: Happiness


Sunday Challenge är en utmaning där jag och Ebba varje söndag drar ett slumpmässigt tema som vi sedan ska tolka med hjälp av en bild vi själva tagit. Pågår i 6-12 månader. 

Vecka 10: 
Lycka. 
Ett ord med så många betydelser. 
Idag skulle jag nog vilja säga att lycka är att få umgås med de som står en närmast; vänner, familj och släktingar. Det härligaste med sina vänner är att man kan vara hur man än vill och de accepterar dig ändå- hur konstig du än är. Och alltid när jag är med mina vänner har vi sjukt roligt- detta gäller alla mina vänner. Det är en sån härlig gemenskap ^^♥ 
När det kommer till familjen är det en annan sorts gemenskap och lycka där. Lyckan som din familj framställer kan inget annat slå, just för att din familj är din familj. Vänner kommer och går, men din familj, den består♥ 
Och sedan har vi släktingarna. Vi har inte någon särskilt stor släkt, men det betyder inte att vi har mindre roligt för det! Jag tycker att det är jätteroligt att lyssna på gamla berättelser som de äldre har i minnet och tex höra hur det var att växa upp på deras tid, älskar verkligen det! Släkten ger också en gemenskap- en stark sådan. 
Lycka är att vara med de man älskar♥ 

Kommentarer
Stickan! säger:

Härlig bild :-)

2014-03-09 | 18:25:01
Bloggadress: http://syrum.blogg.se
linda säger:

sv: Tack, jag kämpar på! :)

2014-03-10 | 21:22:49
Bloggadress: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Ina Ögren säger:

Härlig bild som verkligen speglar lyckan perfekt! Vi får ses snart igen Emms <3

2014-03-12 | 23:51:46
Bloggadress: http://inaogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback