En gemenskap starkare än självaste skelettet


Kom hem från lägret med klassen i tisdags och har varit helt slut sedan dess (kan i o för sig ha med förkylningen att göra också hehe). Kommer lägga upp fler bilder senare från lägret, men börjar med den här ovan ^^ Lägret var heelt underbart, snacka om stark gemenskap! Kände verkligen att mina klasskompisar ägde, och lärde känna människor jag knappt pratat med innan. Helt fantastiskt!♥ 
Imorgon blir jag 16 (!!), kan inte fatta det. Tiden bara rusar fram.. Dagen kommer antagligen tillbringas med honungsvatten och halstabletter hehe, suger verkligen. Hoppas verkligen jag blir frisk snart..! 
Vi hörs senare, finaste läsare! Mycket kärlek♥
 

Kommentarer
Ida - foto & häst säger:

så fin bild :)

2014-05-29 | 23:24:53
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback