Kärlek framkallar starka känslor


Som många av oss redan vet så framkallar kärleken väldigt många starka känslor, något som märktes extra tydligt igår när vi var på Poetry slam. 

Det fanns en kille, som jag framförallt tänker på. 
Jag såg honom förra gången också och jag blev  t o t a l t k ä r  i honom. Hans sätt att prata, gestikulera och beskriva kärleken... Woah♥ 
Och även igår briljerade han på scenen. 

Det är få som kan sätta ord på känslan av att vara kär. 
"Det pirrar, man är så lycklig bara", "Ja men du vet, man liksom svävar" och "Jag känner mig trygg och hemma när jag är med hen" är svar man ofta får på om de som är kära kan beskriva känslan. 
Nästan alla av oss vet hur det är att vara riktigt förälskad i någon, men ingen av oss kan riktigt sätta ord på det. Men som sagt finns det vissa som lyckas med det och briljerar- som killen igår kväll. 

Det var engelska, en dikt och ord som träffade rakt i ens hjärta. 
Jag tror nästan han själv stod och grät igår. Ibland överväldigas man av kärlekens starka krafter. 
Efteråt satt vi alla med öppna munnar och glödande hjärtan, inlindande i hans vackra ord. 
Jag är kär i hela hans väsen♥ 

Kommentarer
isabella säger:

Hej. Jag driver en utav de största tränings bloggarna på disciplin.se, kika gärna in för inspiration inom träning, dans och kost :) Kramar
Http://bellastansert.disciplin.se

2014-11-22 | 13:46:26
Bloggadress: http://bellastansert.disciplin.se
ullie säger:

ja men visst är det härligt med äkta kärlek o känslor. man blir så glad för det

ha en fin söndag kram

2014-11-23 | 01:07:35
Bloggadress: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback