Dagen med stort D

Imorgon är det dagen med stort D. Känns som det nyss var 4 veckor kvar, och nu plötsligt- 1 dag kvar. Nervös? Japp det kan ni skriva upp! Sover dåligt på nätterna och drömmer om konfirmationen och kan inte äta ordenklig frukost på mornarna tack vare mina drömmar + mina första tankar när jag vaknar som kretsar runt det hela. 
Ser ni problemet? Måste somna i tid ikväll + vakna tidigt(ska satsa på runt 6 någon gång). Åh jag är så fruuktansvärt nervös :s 

Dagen idag har varit ganska jobbig, men nu är det snart kväll och imorgon måste allt vara klart..! Har inte städat klart och har inte heller tränat på programmet.. Shiiet vad jag är stressad :s 
I vilket fall som helst, ville bara uppdatera lite nu(haha just när jag har det som stressigast..) och säga att jag mår bra men att jag är så sjuukt nervös och att klumpen i magen som jag hade när jag vaknade inte vill gå bort. Hur som helst. Uppdaterar när jag får tid; efter konfirmationen. Önska mig lycka till! ♥

Bjuder på en bild från konfirmationslägret. Modell: Finaste vännen ♥

Kommentarer
Sannaaa säger:

Så bra den blev ! :*
Konfirmationen kommer gå super! <3

2013-04-26 | 16:42:39
Isabel säger:

Sv; Hoppas du har en trevlig helg! :)

2013-04-26 | 21:20:42
Bloggadress: http://dooky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback