Böcker är lätta att förstöra. Men ord lever vidare så länge människor minns dom.


Kamera: Canon EOS 1100 D, Motiv: Bok, kopp, mobil, Citat: Rör mig Inte s. 284 

Jag följer strömmen och njuter till fullo. 
Varje dag står det något på schemat. Var på gymmet idag för första officiella gången, fattar nu vad alla säger med att det är skönt att träna.. ;) Körde 2h med olika övningar och med olika maskiner, åkte sedan hem, åt, stack sedan iväg på kvällen och skulle på ett pass på gymmet nära mig med en kompis. Men det blev inte av, så vi tog en runda i skogen och nallade hallon istället haha. Lika mysigt det ;) (nästan bättre) (psst. Träffade världens äckligast get i skogen idag...)
Och imorgon sägs det regna, så då ska jag sitta och skriva på min bok/berättelse.Ska nog dessutom ner till biblioteket om jag får tid över, funderar på att handla det sista inför skolan också.. På fredag- gymmet. Lördag- Kräftskiva, Söndag- Skrivardag. Sedan är det en ny fullbokad vecka. 

Ska kicka igång båda bloggarna på riktigt snart också när jag får tid. Att ha sommarpaus är inte alls bra haha ;) Hoppas att jag återkommer innan veckan är slut. Ha det så bra sålänge! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback