Summer Bucket List


Söndags

En rolig sak att göra på sommaren är såklart att tillbringa massa tid med ens bästa vänner. 
Och i söndags var det äckligt regnigt och mulet väder så mina vänner kom över och vi handlade lite gott och såg sedan på tre filmer. Vi tittade bla på Just like heaven(sett den 1 gång innan) och Wrong Turn(en av de filmerna), och sedan blev det en film som jag också sett innan, sjukt bra: shrooms. 
Kan rekommendera de alla :) 
Älskar de där dagarna då man är med sina bästa vänner och bara är. Underbart♥

Torsdags

(Och jo, min mobilkamera är halft trasig..) 
I torsdags var jag iväg på stan med finast Ebba och vi tog vars en smoothie på Naked Juice Bar(aldrig varit där förut i min stad) och var sedan och shoppade på Rea:n bl,a ;) 
Älskar dessa dagar♥ 

Och nu börjar sommarlovet på riktigt. Ska iväg ett tag, kommer försöka blogga när jag hinner men kan inte lova att det blir toppad bloggning☺ 
Önskar er en finfin fortsatt semester!☺♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback