Summerfeelings


Av någon knasig och dum anledning så blir typ 85% av alla mina bilder snea. 

Har äntligen fått tillgång till en dator☺ 
Eftersom jag inte gillar att mobilblogga så kommer jag mest göra blogginlägg när det är kris eller också när jag äntligen får tag på en dator(eller iPad). Annars är jag ganska säker på att jag kommer vara ganska aktiv på Instagram, dock kan det hända att det dyker upp bilder som jag redan lagt upp på bloggen ;) 
Precis som min blogg är det en naturinstagram med bilder som jag tagit från min vardag osv. 
Om ni är sugna får ni gärna kolla in min instagram där jag heter: instazemmez! 
Önskar er en fortsatt finfin dag och vecka!☺♫☼♥ 

Kommentarer
LIENE säger:

Förlåt att jag inte svarat, har inte haft tillgång till internet och har varit sjuk. Du får publicera :) verkligen förlåt att jag dröjde med att svara.

2013-07-09 | 10:11:52
Bloggadress: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback