Never give up, let the dream come true♥


Fick min present av min bästis igår. Finner inga ord. Vet inte vart jag ska ta vägen. 
Hon har skickat in de första sidorna ur min "bok/berättelse" till två stora författare som har korrekturläst och gett kritik och herregud vart ska jag ta vägen?! 
Min dröm är att, någon dag, bli författare, och enligt en av de här författarna har jag kanske det som krävs, och detta är sjuukt stort för mig. Båda författarna är förebilder för mig och jag älskar sättet de skriver på :D♥
Höll nästan på att brista ut i glädjetårar då jag fick reda på vad hon gjort för mig, min fina fina älskade vän♥
Detta är t.o.m Bättre än att få en dator! (även om jag behöver en ny dator just nu för att kunna skriva) 
Åh läser breven från de om och om igen, försöker fatta vad som händer. 

En gång sade en mycket snäll läsare till mig "Sluta aldrig aldrig kämpa!♥". Med orden i baktanke och som ett ringande ordspråk i öronen kämpar jag på som bara den för att nå min dröm. Och även om detta inte låter som något stort för er andra, så är detta ett väldigt stort steg på vägen för mig, och jag hoppas fortfarande att jag har vad som krävs för att bli en författare. Never give up- let the dream come true. 

Kommentarer
Dragana säger:

Wow, det var verkligen en genomtänkt och personlig present! =) Vad snällt och omtänksamt av henne!

2013-06-07 | 20:11:50
Bloggadress: http://iseedee.blogg.se
A M A N D A - The L.A dream! säger:

SVAR: Tack så hemskt mycket!! :)

Härligt att höra! det är bra här också. :) Haft en bra dag?

2013-06-07 | 20:29:24
Bloggadress: http://amandaabitch.blogg.se
Johanna säger:

Hej!! Fin blogg!! Besök gärna min blogg!! Ha en bra dag! Kram Johanna!

2013-06-08 | 10:13:20
Bloggadress: http://johannaochdjuren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback