Välkomna!

Välkomna ska ni alla vara som kommer från min gamla blogg men även ni som hittat hit självmant! 
Planen var att en ny header skulle vara klar till idag(min förra blogg fyller 2 år idag!) men jag har inte hunnit fixa det så jag ber om ursäkt för röran på bloggen men det ska snart ordna sig ^^ 
Den här bloggen kommer jag bara blogga på när jag själv känner för det och har lust och tid till det, vilket kanske inte blir varje dag, men så ofta jag hinner iallafall :) 

Nu är det Påsklov och allt vilket är väldigt härligt..! Skaffade praoplats idag samt åt en underbar fika så det känns som en grymt fin och bra start på lovet..! Imorgon ska jag iväg och spela badminton med några tjejer vilket ska bli väldigt roligt ^^ Önskar er en fin påsk samt påsklov, så hörs vi snart igen! Ska ge mig ut på en fotodag snart också ^^ Men som sagt; välkomna hit, hoppas ni är här för att stanna! :)

Gulleplutt får bjuda på dagens bild♥ Snart börjar ridningen igen..!

Kommentarer
Filippa & Talia säger:

Hoppas du får en bra lördag!

2013-03-23 | 10:09:49
Bloggadress: http://modernsparks.blogg.se/
Kajsa Johansson säger:

Lycka till nu med din nya blogg! Ska bli kul att följa dig här :) kram

2013-03-24 | 19:39:58
Bloggadress: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback