Älskade helg♥

Och så var det helg igen. Oj. 
Har väldigt mycket att göra men allt jag vill är att sova och vila ut mig inför den kommande veckan, så tyvärr sätter jag chillandet framför pluggandet just nu. Det kommer slå tillbaka på mig imorgon. Aja. 

Idag har varit en väldigt mysig dag. Var på Öppet hus på Campeon idag, känns verkliigen som rätt skola för mig. Eleverna är ambitiösa och vill något och lärarna kämpar för att alla ska trivas och nå sina mål(som jag förstod det som i alla fall). Stort plus till den skolan! 

Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, se på en långfilm. Sedan måste jag såklart städa rummet också(...) men det är bara vardagssysslor ;) Hoppas ni får en fortsatt fin helg, xo♥

Kommentarer
Johanna säger:

Jag förstår verkligen inte hur du kan ta så sjukt fina bilder, de är underbara :) <3

2013-11-20 | 21:44:09
Bloggadress: http://justkindofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback