Exakt ett år sedan


Kan inte fatta att det redan gått ett år.. Herregud var fort tiden går. Och snart är det jul! 

Två prov avklarade idag, matte och geografi. Har inte så mycket att säga om det mer än att jag gjorde mitt bästa i den stunden men att jag hade kunnat ge mer. Så är det tyvärr ibland. 
Kom på att vi har spanskaläxa till imorgon + engelska läxa, så får sätta mig med det i 10 minuter eller något. Sedan är jag ledig resten av kvällen, så himla underbart♥ 

Har börjat se på en ny serie som heter Awkward. Någon som vet var man kan se säsong 2 på nätet?:) Swefilmer hade den inte vad jag kunde se, och tubeplus laggar sönder :s Tacksam för lite tips!♥ 
Tar tag i era kommentarer till helgen, xoxo♥

Kommentarer
felicia säger:

fina bilder :)

2013-10-09 | 18:05:50
Bloggadress: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback