Läs-A-Lot: Påsk


För ungefär ett dygn sedan drog läs-a-lot-påsk igång, något som jag i år är ansvarig för, tillsammans med mina fina två kompisar Zozzo och Anna. Har alltid älskat läs-a-lot, en otroligt fiffig idé! 
Bloggen kommer vara lite sval under de här dagarna som detta pågår (slutar på lördag natt). Kommer kanske kika in lite då och då med tanke på att det är lov osv, men annars kommer jag endast fokusera på läsningen, skrivandet och att vara med kompisar. Hoppas ni har ett fint lov och att påsken blir mysig!♥
(och om ni också vill delta i Läs-a-lot, så finns det fler instruktioner här bl,a.) 

Kommentarer
Alva Carlbom - fotoblogg säger:

Sv; Tack så mycket, vad glad jag blir!
För att få en fin skärpa på mina bilder så förminskar jag mina bilder till den storleken min blogg har (i mitt fall 800px) och lägger på lite skärpa i ps. Sen när jag väl ska ladda upp bilderna på bloggen så väljer jag 1000 på storleken! Ha en bra tisdagkväll, kram :)

2014-04-15 | 20:30:29
Bloggadress: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Åh vad mysigt det lät :)

2014-04-25 | 16:11:39
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback