Skratt är en del av livet

Citat: Rör mig inte, s.179 
Sommaren är här nu! 
Åtminstone senvåren! ;) Imorse var det alldeles mulet och grått men på eftermiddagen sprack det upp och solen kikade fram, så underbart! Jag och Sanna tog bussen ut till havet och käkade glass och godis mewhe. 
Tycker vi förtjänade det idag! Ska ut och springa efter kvällsmaten, saknar faktiskt träningen (trodde aldrig jag skulle säga det..!) Imorgon blir det konsert med Ida och Sanna, ska bli supermysigt! Fredag på köpet, wihoo!♥

Kommentarer
Nathalie Tegelstam säger:

Vilka underbara bilder :)

2014-04-03 | 20:47:46
Bloggadress: http://nathalie.vionno.se
emelie andersson säger:

sv: ja det kan vara så ibland <3
nej verkligen inte, jag är inte tillsammans med någon..det kanske lät så i texten men så bra är det inte ;)
ja precis, både underbart och jobbigt <3

ja det brukar bli så mot slutet, men du kommer klara det! jodå, det är bra förutom ikväll..dålig dag men annars är det bra :) med dig? <3

2014-04-03 | 21:24:25
Bloggadress: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback