Mitt 2014

Gjorde du något du aldrig gjort förut? 
Jag åkte på språkresa till England. Min första språkresa, första gången jag reser utan föräldrar men även första gången i England. En resa som förändrade mitt sätt att leva och se på saker och ting. 
Började gymnasiet till hösten, vilket var ett stort steg i rätt riktning. Många förändringar som byggt upp det jag:et jag är idag, bit för bit. 
Fick även tandställning nu till hösten, vilket även det är något helt nytt för min del. 
Många förändringar som skapat den jag är idag. 

Hur har ditt 2014 varit? 
Otroligt bra. Det känns som det bara flytit på och jag har löst problemen förvånats värt bra som dykt upp. 
Hoppas 2015 blir minst lika bra! 

Vilket datum kommer du aldrig glömma? 
Har inget specifikt datum i huvudet just nu men sommaren var ju heelt underbar♥ 
Började med en stark gemenskap mellan mina fina vänner från nian, och vi tältade, hade filmkvällar mm som var jättemysigt! Sedan åkte jag med mina underbara vänner till England- en sommar jag sent kommer glömma♥ 
Vad är din största framgång 2014? 
Jag vet inte riktigt, men kanske att jag öppnat ögonen inför det jag tidigare blundat för, och på kuppen har jag lärt känna mig själv mycket bättre och tar idag vara på varenda liten ljusglimt i vardagen♥ 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Jag vet inte, antagligen mat hehe. 

Gjorde något dig riktigt glad? 
Massor av saker har gjort mig överlycklig. 
Tex att jag förbättrats enormt i skolan, framförallt muntligt. Sedan har jag fått vänner för livet.
Och att titta tillbaka på året gör mig generellt glad, så nöjd med mitt år!♥
Vilka låtar kommer påminna dig om 2014? 
Där regnbågen tar slut- Daniel Adams-Ray med andra 
Hardwell on air 
Heart to heart- James Blunt 

Vem har du umgåts mest med? 
Min familj och Zozzo♥ 

Vart reste du under 2014? 
Kreta och England två gånger♥ 

Är det något du saknar 2014 som du vill ha 2015?
Saknar kontakten med en kompis. Vi har inte pratat på ett tag och vill ha denne tillbaka♥ 
Vad gjorde du på din födelsedag? 
Vet inte riktigt, tror jag och min familj åkte till havet och satt där och åt thaimat och tog sedan en glass i den berömda glasskiosken vid havet♥

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Kommer inte på något konkret just nu, men det kan ju alltid bli bättre på ett eller annat sätt. 

Vad skulle du säga till dig själv inför 2015? 
Att du ska köra på samma spår som 2014, inte vika av men försöka vara mer framåt- för det kommer gynna dig i längden! 
GOTT NYTT ÅR♥

Kommentarer
Josefine ♔ säger:

Åh, språkresa låter ju för himla spännande! :D Jätte roligt att läsa! :D

2014-12-31 | 21:38:06
Bloggadress: http://jlandgrens.se/
emelie andersson säger:

åh vad roligt inlägg!

sv: åh tack vad roligt att du gillade det :D

2015-01-01 | 01:20:04
Bloggadress: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Kul att läsa och många härliga bilder :)

2015-01-01 | 13:37:24
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Julia ♥ säger:

Roligt inlägg att läsa! :-)

2015-01-01 | 13:52:01
Bloggadress: http://jjuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback