Last Day


Sista dagen hemma i Skåne, hemma i Sverige. 
Så himla sorgligt. Inatt lägger jag mig för sista gången på 3 veckor i min egna säng, mellan mitt egna täcke och mitt egna lakan på mina egna kuddar, som doftar trygghet. 
Sista dagen jag går på min gata på 3 veckor, sista gången på 3 veckor jag rör min dators tangenter. 
Och imorgon är sista gången jag vaknar upp från min säng på 21 dagar. 21 dagar. 
Känns overkligt. Imorgon går jag upp extra tidigt för att sedan sätta mig i bilen med min fina kompis till flygplatsen där vi möter upp våra 2 andra kompisar + resten av gänget vi ska åka med. 
Imorgon börjar mitt livs äventyr. 
For real. 

Kommentarer
ullie säger:

hej hej har inte varit här o läst på ett tag. låter spännande det du ska hitta på . kram

2014-08-15 | 22:49:06
Bloggadress: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback