Sunday Challenge: Summer 2014

Sunday Challenge är en utmaning där jag och Ebba varje söndag drar ett slumpmässigt tema som vi sedan ska tolka med hjälp av en bild vi själva tagit. Pågår i 6-12 månader. 

Vecka 11: 
Kanske blir det mitt livs största resa. Kanske blir det just de där 21 dagarna i mitt liv som ändrar allt. Kanske är det de 21 viktigaste dagarna i mitt liv? 
Jag har ingen aning, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir en grym resa. 
Vad snackar hon om, undrar ni säkert. 
Språkresan till Brighton såklart! 
I Juli avgår flyget till England. Om jag är nervös? Neejdå. (haha jo ofc!) Jag och tre av mina bästa vänner kommer tillbringa 21 dar tillsammans i en främmande stad och i framförallt ett främmande land. 
Tänker varje dag på detta, kan inte fatta det.. Sommaren 2014 kommer bli en annorlunda och- förhoppningsvis- en gryym sommar! Summer 2014 here I come! ♥

Kommentarer
ida' säger:

fina bilder du tar!

2014-03-17 | 13:10:09
Bloggadress: http://www.idatommila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback